بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

ورود اعضا
نام کاربری:
کلمه عبور:
 
فراموشی کلمه عبور
آمار بازدید
بر گزاری دومین گردهمایی روابط عمومی‌های شرکت شهرکهای صنعتی کشور در کرمانشاه

 

 

 

 

مشاور مدیرعامل  و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران  در گردهمایی  مدیران روابط عمومی‌  شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور با بیان اینکه باید اطلاعات روشن و دقیقی از وضعیت صنعتی استانهای به مدیران داده شود ، گفت: بعضا مسئولان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ،اطلاعات نادرستی را ارایه می دهند که به همین منظور بانک اطلاعاتی با بیش از 2هزار شماره از مسئولین ارشد کشور تهیه شده است تا بصورت آنلاین به آنها اطلاع رسانی شود.

 به گزارش روابط عمومی ،  غلامرضا دیوسالار در این گردهمایی یک روزه که با حضور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مشاور رسانه‌ای وزیر صنعت معدن و تجارت  و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه  برگزار شد ، افزود: از اقدامات انجام شده  توسط روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور می توان به طرح ایجاد پایگاه خبری ،طرح نرم افزار موبایل اطلاع رسانی در سازمان برای همکاران و مراجعه کنندگان ، راه اندازی تلفن گویای متمرکز در سازمان ، طرح تهیه دستور العمل آیین نامه و تورهای خبری، طرح تهیه پک تبلیغاتی شامل (تیزر ،بروشور وب سایت برای 9 منطقه ویژه اقتصادی)  و طرح تهیه 31 بیلبورد تبلیغاتی رایگان در 31 استان اشاره کرد.

دیو سالار تصریح کرد: اقدامات انجام شده، در روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور شامل راه اندازی شورای اطلاع رسانی و انتصاب روابط عمومی به عنوان مشاور مدیر عامل ، واگذاری دبیری شورای اطلاع رسانی به مسئولین روابط عمومی، تشکیل شورای فرهنگی، ساخت تیزر تبلیغاتی، ممنوعیت پرداخت وجه به مطبوعات جهت رپرتاژ خبری، نظارت روابط عمومی سازمان بر ارائه مقالات و سخنرانی های مدیرعاملان در کنفرانس های بین المللی و حضور مسئول روابط عمومی در کنفرانس های خبری می باشد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام در حوزه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی را بیان و توضیحات مفصلی را در این خصوص ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه:  نقش روابط عمومی ها  در معرفی هرچه بیشتر پتانسیل های سرمایه ‌‌گذاری و جذب سرمایه گذار

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه  نیز در این همایش با اشاره به نقش روابط عمومی ها در دستگاه‌های اجرایی و بویژه شرکت‌ شهرک‌های صنعتی در معرفی هرچه بیشتر پتانسیل های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار گفت: در استان کرمانشاه 21 شهرک و ناحیه صنعتی تحت پوشش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی قرار دارد یک شهرک صنعتی نیز تحت عنوان پارک صنعتی کرمانشاه قبل از انقلاب تأسیس شده است .

  بیژن کردستانی جنگ تحمیلی را عمده‌ترین دلیل عدم پیشرفت مناسب و بازماندن از توسعه صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد و اظهار داشت: 2338 هکتار زمین صنعتی در  16 شهرک و 5 ناحیه قرارداد منعقد شده است و  10 خوشه صنعتی نیز تحت پوشش سازمان شهرک های استان می باشد که استان کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پایلوت پروژه پوشاک مطرح است.

وی با اشاره به انعقاد 896 قرارداد در شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: 1056 واحد بهره برداری شده در کل استان وجود دارد. که از این تعداد 415 واحد آن در شرکت شهرک ها مستقر است.

 تاکید مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن وتجارت بر شناخت درست روابط عمومی ها از مخاطبان

سونیا پوریامین مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن وتجارت نیز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور تاکیدکرد:در حوزه روابط رسانه ایی، یک مدیر آگاه ودانا باید شناخت درست از مخاطبان پیدا کند واطلاعات مفید در اختیارشان بگذارد.این مخاطبان ممکن است دانشجویان، مردم ، سرمایه گذاران یا تولیدکنندگان باشند.

وی همچنین تاکید کرد: یک مدیر ارتباطی باید سخنگوی امینی برای سازمان خود باشد.نوشتن،آماده سازی و توزیع اخبار سازمانی با شیوه های آن لاین، رصدکردن  رسانه ها در حوزه پوشش اخبار سازمان و همینطور ارزیابی عملکرد رسانه ای در حوزه شبکه های اجتماعی مبتنی بر اینترنت از وظایف این بخش است.

مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن وتجارت در پایان خاطر نشان کرد: یک مدیر ارتباطات باید سخنگوی امینی برای سازمان خود با رسانه ها باشد.   

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت: ما اقتصاد صنعتی دانش بنیان میخواهیم نه اقتصاد مونتاژ

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دومین  گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سراسرکشور گفت: همه ما در این جامعه و هر کدام در شرایطی جمع شده ایم تا توانمند شویم و به تعبیر اسلامی به کمال برسیم. جامعه به کمال و توسعه یافتگی نمی رسد مگر اینکه ایفای نقش و وظیفه کنیم.

  فرزاد خلفی خاطر نشان کرد: دلیل پیشرفت و توسعه دنیای غرب حل مشکلات در جامعه بوده، نه اینکه پشت درهای بسته تصمیم گیری کنند بلکه با مردم همواره در تماس باشند و نقطه نظرات و نیازمندی های جامعه را بدانند و به آنها احترام بگذارند. ما نبایستی در چرخه تکرار گرفتار شویم ارتباطات و  رسانه نقش مهمی در توسعه دارد.

وی در ادامه گفت: ما اقتصاد صنعتی دانش بنیان میخواهیم نه اقتصاد مونتاژ، ما باید تولید ملی جهانی داشته باشیم و محصولات ما باید در سطح جهانی باشد و بتواند با تولیدات جهان رقابت کند.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: وزیر محترم هم میخواهد صنعت صادرات گرا باشد و باید سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی داشته باشیم و بتئانیم کشورهای هدف خود را توسعه ببخشیم.

  خلفی در ادامه سخنان خود گفت: مردم مبلغان مهمی برای تولید ملی هستند و بر اساس آنچه در سیاست های ارتباطی وزارت صنعت، معدن و تجارت هست ما باید سعی کنیم تصویری امید بخش، شفاف، واقعی و عینی از این وزارتخانه و فعالیت ها و وظایفش به مردم ارائه دهیم و با اصحاب رسانه نیز ارتباطات خوب منسجم و هم دلانه داشته باشیم.

خلفی در پایان سخنان خود اعلام داشت که شبکه های اجتماعی ظرفیت عظیمی دارند، این ها را باید جدی بگیریم، اخبار موضوع محور باشند و نباید تحت تاثیر شخصیت و افراد باشند.  

 

 

 

   1396/8/15

Rating: 0/10 ( 0 )
Share